niedziela, 9 grudnia 2018



Sprzedaż

tel. 032/ 47 33 100
biuro@ferroli.com.pl
nasi przedstawiciele

/ Serwis / Serwis pogwarancyjny

powrót



Warunki formalne:

1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.

2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł.

Warunki Techniczne:

1. Kocioł jest poprawnie zamontowany i podłączony do instalacji.

2. Instalacja gazowa jest sprawdzona pod względem szczelności, odebrana i odpowietrzona.

3. Instalacja grzewcza jest sprawdzona i napełniona wodą.

4. Wykonanie instalacji wentylacyjnej i spalinowej jest zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe)

5. Instalacje posiadają wymagane zabezpieczenia: zawory, filtry.

W przypadku niespełnienia ww warunków Klient może zostać obciążony kosztami niezbędnymi do ich wypełnienia.





szukaj serwisantów ››
Warunki formalne:

1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.

2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł.

Warunki Techniczne:

1. Kocioł jest poprawnie zamontowany i podłączony do instalacji.

2. Instalacja gazowa jest sprawdzona pod względem szczelności, odebrana i odpowietrzona.

3. Instalacja grzewcza jest sprawdzona i napełniona wodą.

4. Wykonanie instalacji wentylacyjnej i spalinowej jest zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe)

5. Instalacje posiadają wymagane zabezpieczenia: zawory, filtry.

W przypadku niespełnienia ww warunków Klient może zostać obciążony kosztami niezbędnymi do ich wypełnienia.

KOCIOŁ URUCHAMIANY JEST BEZPŁATNIE, KLIENT POKRYWA JEDYNIE KOSZTY DOJAZDU AUTORYZOWANEGO SERWISU.



szukaj serwisantów ››