Warunki formalne:
1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.
2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł.
Warunki Techniczne:
1. Kocioł jest poprawnie zamontowany i podłączony do instalacji.
2. Instalacja gazowa jest sprawdzona pod względem szczelności, odebrana i odpowietrzona.
3. Instalacja grzewcza jest sprawdzona i napełniona wodą.
4. Wykonanie instalacji wentylacyjnej i spalinowej jest zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe)
5. Instalacje posiadają wymagane zabezpieczenia: zawory, filtry.
W przypadku niespełnienia ww warunków Klient może zostać obciążony kosztami niezbędnymi do ich wypełnienia.
szukaj serwisantów ››
1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.
2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł.
Warunki Techniczne:
1. Kocioł jest poprawnie zamontowany i podłączony do instalacji.
2. Instalacja gazowa jest sprawdzona pod względem szczelności, odebrana i odpowietrzona.
3. Instalacja grzewcza jest sprawdzona i napełniona wodą.
4. Wykonanie instalacji wentylacyjnej i spalinowej jest zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe)
5. Instalacje posiadają wymagane zabezpieczenia: zawory, filtry.
W przypadku niespełnienia ww warunków Klient może zostać obciążony kosztami niezbędnymi do ich wypełnienia.
szukaj serwisantów ››
Warunki formalne:
1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.
2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł; jest pieczątka i data wykonania pierwszego uruchomienia.
3. Od daty pierwszego uruchomienia lub wykonania ostatniego przeglądu gwarancyjnego urządzenia nie minęło więcej niż 12 miesięcy.
4. Od daty pierwszego uruchomienia nie minęło więcej niż 3 lata dla kotłów marki Ferroli
Warunki techniczne:
1. Warunki techniczne wykonania instalacji są zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe).
PRZEGLĄD GWARANCYJNY JEST PŁATNY, KLIENT POKRYWA KOSZTY REALIZACJI PRZEGLĄDU ORAZ DOJAZDU AUTORYZOWANEGO SERWISU.
szukaj serwisantów ››
1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.
2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł; jest pieczątka i data wykonania pierwszego uruchomienia.
3. Od daty pierwszego uruchomienia lub wykonania ostatniego przeglądu gwarancyjnego urządzenia nie minęło więcej niż 12 miesięcy.
4. Od daty pierwszego uruchomienia nie minęło więcej niż 3 lata dla kotłów marki Ferroli
Warunki techniczne:
1. Warunki techniczne wykonania instalacji są zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe).
PRZEGLĄD GWARANCYJNY JEST PŁATNY, KLIENT POKRYWA KOSZTY REALIZACJI PRZEGLĄDU ORAZ DOJAZDU AUTORYZOWANEGO SERWISU.
szukaj serwisantów ››
Warunki formalne:
1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.
2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł; jest pieczątka i data wykonania pierwszego uruchomienia.
3. Od daty pierwszego uruchomienia lub wykonania ostatniego przeglądu gwarancyjnego urządzenia nie minęło więcej niż 12 miesięcy.
4. Od daty pierwszego uruchomienia nie minęło więcej niż 3 lata dla kotłów marki Ferroli
Warunki techniczne:
1. Warunki techniczne wykonania instalacji są zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe).
W przypadku niespełnienia ww warunków Klient może zostać obciążony kosztami niezbędnymi do ich wypełnienia.
NAPRAWA GWARANCYJNA JEST W CAŁOŚCI BEZPŁATNA
szukaj serwisantów ››
1. Klient posiada dowód zakupu urządzenia.
2. Klient posiada ważną kartę gwarancyjną urządzenia; jest pieczątka sprzedawcy i data sprzedaży; jest pieczątka / dane firmy instalującej kocioł; jest pieczątka i data wykonania pierwszego uruchomienia.
3. Od daty pierwszego uruchomienia lub wykonania ostatniego przeglądu gwarancyjnego urządzenia nie minęło więcej niż 12 miesięcy.
4. Od daty pierwszego uruchomienia nie minęło więcej niż 3 lata dla kotłów marki Ferroli
Warunki techniczne:
1. Warunki techniczne wykonania instalacji są zgodne z wymogami obowiązujących przepisów (Instalacje posiadają aktualne protokoły odbiorowe).
W przypadku niespełnienia ww warunków Klient może zostać obciążony kosztami niezbędnymi do ich wypełnienia.
NAPRAWA GWARANCYJNA JEST W CAŁOŚCI BEZPŁATNA
szukaj serwisantów ››